Mä mietin joka päivä mun tilannetta. Mitä mä teen pojan kanssa, joka kohtelee mua välillä ihanasti, mutta sitten yhtäkkii jättää kokonaan huomioimatta. Jos oikeesti välittäis niin miksei silloin haluaisi nähdä? Mikä on niin tärkeä syy? Miksi ei osaa päästä irti?

Tää suhde oli jo alkumetreil kirottu. Tyttö ihastuu varattuun poikaan, onnistuu vahingossa erottamaan ne toisistaan, ja lukuisista riidoista, ilkeistä sanoista ja yhteenpaluista huolimatta rakastuu lopulta. Pahinta on se, että ei osaa kuunnella omaa ja ystävien järkevää puhetta, vaan tarrautuu: ilman poikaa elämä olisi vastenmielistä.

Joo siis tervetuloa lukemaan tätä blogia! Perustin tän tänne, koska jonnekkin mun on pakko saada sanottua mun asiani, ja rehellisesti ajattelen et uskon ettei mun kavereit kiinnosta, joten en sitä niille pakolla tuputa. Eikä teidän tarvitse näit lukea, mut saa toki :) hihiii